Otroški šolski parlament na temo ¨Šolstvo in šolski sistem II.¨

 

Pred enim tednom so mladi parlamentarci OŠ Blaža Kocena Ponikva pod vodstvom mentorice Irene Mlakar izvedli oz. dokončali šolski parlament na temo ¨Šolstvo in šolski sistem II¨. Njihova gostja je bila ga. Ksenja Aškerc. Z njeno pomočjo so prišli mladi parlamentarci do sledečih ugotovitev.

Učenci si želijo drugačnih oblik poučevanja (visoke grede, več gibanja, dela v skupini, učilnico na prostem). Glede prehrane so učenci OŠ Blaža Kocena Ponikva zadovoljni, na račun nesladkanih čajev bi v prehrano vključili suho sadje in oreščke. Želijo si diferenciranih domačih nalog. V vlogi učitelja se dnevno preizkušajo (ogrevanje pri ŠVZ, predstavitve, referati, medsebojno učenje). Biti celo uro učitelj jim je predstavljalo izziv, zabavo. Spoznali so, da takšno delo ni enostavno, saj je bilo težko pomiriti sošolce. Medsebojni odnosi med učenci, med učenci in učitelji ter med učitelji so včasih boljši, včasih slabši, pomembno je vlaganje v njih, saj dolgoročno vplivajo na vse udeležence.

Večina učencev 4., 5. in 6. razreda se uči od 30 do 60 minut na dan. Večina sedmošolcev za učenje porabi več kot uro časa. Najmanj časa za učenje porabijo tretješolci, osmošolci ter devetošolci. Učenci se vzgojnih predmetov skoraj ne učijo, ti se jim presenetljivo ne zdijo pomembni za življenje. Večina učencev sicer meni, da je učenje pomembno za naše življenje. Učenci se strinjajo z enodnevnimi končnimi izleti, želijo pa si, da so le-ti vsebinsko bogati. Učenci bodo dobili mentorja za šolski radio, ki se bo vrtel med odmori. Na željo učencev se bo pokrila avtobusna postaja.

 

Oglejte si galerijo.